Cik-anne Friend

Friday, October 25, 2013

Homestay Melaka Bestari

Hey uolsss,

Sorry lah Cik-Anne busy sikit lately. Almaklumlah, sekarang nie dah nak hujung tahun...cuti sekolah pun dah dekat. 

Cik-Anne nak buat promosi berbayar kat sini yer...hihihi...

Kini Homestay Melaka Bestari dah buka untuk menerima tempahan dari tetamu seluruh Malaysia. Pastinya berbaloi kerana uols semua suka travel kan...boleh la singgah kat homestay nie untuk bermalam...

Untuk maklumat lanjut...sila ke blog homestay nie... 

www.homestaymelakabestari.blogspot.com  ( Murah, bersih & Selesa)




p/s : stay tune untuk sambungan entri ke London.

-Cik Anne-
Ceria Selalu 

13 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

salam blogging....

noornazuha said...

aahla cik anne, mana smbungan citer di London?

Cik-Anne said...

Muhammad Khairudin Lim
Sudi2 lah bertandang lagi yer..


Noornazuha
Hihihi...Inshaallah dalam waktu terdekat nie yer..Tungguu

Janggel / Rain said...

Menarik ni

Liza Razak said...

x sabar nak tggu sambungan entry London aritu :)

Chenta Ummi said...

suka jenjalan kat melaka.. ada homestay ni besh laa :)

Cik-Anne said...

Chenta,

jangan segan2 nak booking homestay nie ok...hihihi...

Cik-Anne said...

Liza & Zuha,

Entri terbaru dah siap...yeayyy...

Cik-Anne said...

Jom cuti2 Melaka plak...hihihi

Time Traveller said...

Oh kat Melaka ker.. best best.. dah lama tak singgah Melaka.. berapa tahun yer huhuhuu :D

Muhammad Nizam said...

Best...

zainal tobiaq said...

Paparan yang baik. TQ

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111