Cik-anne Friend

Friday, October 25, 2013

Homestay Melaka Bestari

Hey uolsss,

Sorry lah Cik-Anne busy sikit lately. Almaklumlah, sekarang nie dah nak hujung tahun...cuti sekolah pun dah dekat. 

Cik-Anne nak buat promosi berbayar kat sini yer...hihihi...

Kini Homestay Melaka Bestari dah buka untuk menerima tempahan dari tetamu seluruh Malaysia. Pastinya berbaloi kerana uols semua suka travel kan...boleh la singgah kat homestay nie untuk bermalam...

Untuk maklumat lanjut...sila ke blog homestay nie... 

www.homestaymelakabestari.blogspot.com  ( Murah, bersih & Selesa)




p/s : stay tune untuk sambungan entri ke London.

-Cik Anne-
Ceria Selalu 

10 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

salam blogging....

noornazuha said...

aahla cik anne, mana smbungan citer di London?

Cik-Anne said...

Muhammad Khairudin Lim
Sudi2 lah bertandang lagi yer..


Noornazuha
Hihihi...Inshaallah dalam waktu terdekat nie yer..Tungguu

Janggel / Rain said...

Menarik ni

Liza Razak said...

x sabar nak tggu sambungan entry London aritu :)

Chenta Ummi said...

suka jenjalan kat melaka.. ada homestay ni besh laa :)

Cik-Anne said...

Chenta,

jangan segan2 nak booking homestay nie ok...hihihi...

Cik-Anne said...

Liza & Zuha,

Entri terbaru dah siap...yeayyy...

Cik-Anne said...

Jom cuti2 Melaka plak...hihihi

Time Traveller said...

Oh kat Melaka ker.. best best.. dah lama tak singgah Melaka.. berapa tahun yer huhuhuu :D