Cik-anne Friend

Tuesday, April 12, 2011

Nasi Kukus Ayam Panggang Cowboy Place

Uols mesti pernah nampak signboard Cowboy Place nie kan....Bagi mereka yang dok di PD sure dah pernah cuba kan......Bagi yang belum pernah singgah, lokasi kedai nie kat Batu 6 Teluk Kemang,sebelah Marina Resort tu jer,betul-betul tepi jalan.....sure pasti jumpa punyalah...jangan risau...rege nasi kukus ayam panggang pun murah jer dalam Rm5 sepinggan.


tuan punya kedai nie nama nya Abang Addy n isterinya Kak watie.

pekerja diorang semua pakai topi ala koboy....

Special menu....

ayam nie menunggu giliran untuk di makan....

menu nasi putih,soup dan pilihan air cuma air purple dan mineral water jer...ringkas & simple.


time nie petang...belum ghamai orang lagi....

yang menunggu untuk bungkus pun ghamai gak..


Oklah sekian dulu celoteh cik-anne untuk kali ini...ada banyak lagi nak cita tapi tak berkesempatan la....nanti update lagi ek...salam semua ^_^...





2 comments:

noorlizanasikin said...

SALAM PERKENALAN.....

saya liza dr seremban.....sedap tak nasi ayam nie...hari tuh ingat nak singgah makan..tapi biler dtg asyik tutup jer....

Cik-Anne @ Arjuna said...

Salam di terima..hihihihi

Hai liza
Mmm nasi tu oklah tak lah sedap sangat...kalau tak silap hari-hari buka kot...mungkin waktu awak pi tu dia tutup...