Cik-anne Friend

Saturday, March 3, 2012

Last day di Terengganu...

Tengahari weols dah berangkat balik.Singgah dulu makan tengahari di Kerteh.Ramai yang kata Nasi kukus kat sini sedap!!Lupa pulak apa nama warung nie. Kalau tak silap Restoran Zaa Nasi Ayam...terkenal dengan Nasi Ayam Zaa & Nasi Kukus...cuba lah singgah kalau uols sampai kat Kerteh. 

Jom makan dulu...

Nasi kukus ayam goreng...
On the way nampak pulak orang jual jagung rebus & bakar...Singgah dulu lah...

Mak memborong keropok pulak..


Macam-macam jenis keropok ada...memang sedap bila digoreng...


Kedai2 yg jual keropok ni dekat sempadan Pahang/Terengganu

Sampai ke malam, weols masih di Terengganu lagi..Yang pasti percutian di Terengganu sangat best lebih-lebih lagi bersama mak ngan abah.


Ok!!! selesai sudah misi cik-anne ke Kuala Terengganu.Lepas nie kemana lak yer!!Dalam malaysia lagi ke atau ke luar negara!! Tunggu jer lah....(*-*) hihihi



-Cik-anne-
ceria selalu

7 comments:

wa said...

amboii... ni yg buat x sabar nak balik kg ni :-)

Cik-Anne @ Arjuna said...

wa, cuti sekolah dah dekat...boleh la blk kg halaman..sambil jln2 kat TTI...hihihi

Papa-NtiQ said...

Hi Cik-Anne...kebetulan singgah sini masa surfing..menarik entry2 sini...nanti kalau nak gi JB tu jenguk la dulu blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal tempat2 makan di area JB nih...dan register sebagai follower yer Cik-Anne maklum la blog baru sunyi skit hehe TQ TQ TQ

Cik-Anne @ Arjuna said...

Hai Papa-Ntiq

Tq yer sudi jenguk blog cik-anne yang tak seberapa nie.Cik-anne dah jadi follower Papa-Ntiq tau!! Menarik gak blog u.Jangan lupa follow cik- anne balik yer..Hihihi

mojaro said...

salam cik anne.
nak tanya berapa hari cik anne jalan2 di terengganu?
insyaAllah kami pun nak ke terengganu hujung bulan nanti. cukup ke kalau 4 hari nak melawat tempat2 macam blog cik anne ni?
terima kasih :)

Cik-Anne @ Arjuna said...

Wsalam Majaro...

Best la Majaro cuti2 malaysia...Cik-anne rasa cukup kot 4 hari..sebenarnya banyak lagi tempat yang cik-anne tak sempat pi..Hari tu cik-anne pi dua hari jer kot..nanti dok hotel mane?

mojaro said...

tq cik anne. tah lah. hubby kata nak bagi surprise hehehe. pandai betul dia sorok. dia cakap terengganu je. lama dah tak cuti2 malaysia nih :)